Vanuit uw land kunnen geen nieuwe bestellingen worden geplaatst. United States

Fabrikanten

Vragen over DeGrootste.be en onze producten


Veelgestelde vragen:

Wie zijn jullie eigenlijk?
DeGrootste.be heeft jarenlange ervaring en wilt zich ook profileren op gebied van online winkelen.
Wij hebben geen winkel maar hebben rechtstreeks contact met leveranciers, merken en anderen.
Om deze redenen kunnen wij een groot aantal producten aanbieden aan concurrentiële prijzen.

Ben ik wel zeker dat ik mijn goederen ontvang?
Door het betaalmiddel van een bankoverschrijving bent u zeker dat u een veilige betaalmethode hebt waarvan ook het bewijs van betaling eenvoudig is aan te tonen.
Ook onze online betaaldiensten verlopen via de meest beveiligde weg, namelijk uw bank.
Wij verplichten er ons toe de bestelling dezelfde dag van de betaling te plaatsen en te activeren.
U bent dus zeker dat na betaling u de goederen ontvangt.

Leveren jullie ook in andere landen buiten Nederland en België?
Ja, wij leveren ook op aanvraag in andere landen.
Neemt u bij leveringen buiten Nederland en België contact op met onze klantenservice middels het contactformulier.

Mag ik als handelaar ook bij jullie kopen?
DeGrootste.be werkt al jaren samen met leveranciers en afnemers.
Indien u een zaak heeft en uw aankopen bij ons wenst te doen neemt u contact op via het contactformulier voor verdere uitleg en onderhandelingen.

Hoe weet ik of mijn bestelling door jullie ontvangen is?
Als wij uw bestelling ontvangen hebben, ontvangt u van ons altijd een bevestigingsemail. 
Heeft u geen bevestigingsemail ontvangen, controleert u dan a.u.b. of onze mail niet in de postmap ongewenste email terecht is gekomen. 
Is dit niet het geval, neemt u dan contact op met de klantenservice middels het contactformulier. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bij het bestellen van materiaal kan je rekenen dat na ontvangst van je betaling je de dag daarna je goederen hebt.
Reken gewoon op : vandaag bestellen en overschrijven = de dag na ontvangst betaling geleverd.
Indien een artikel niet op voorraad is en besteld moet worden is dit afhankelijk van de leveringstermijn.
Op ieder artikel  zie je de actuele stockstand.

Ik heb betaald, maar na 1 dag krijg ik geen bevestiging van betaling?
Houdt u er rekening mee dat de ontvangst en verwerking van een overboeking door ons binnen 24 uur ontvangen en verwerkt is.
Bij overboekingen of andere banken duurt dit gemiddeld 1 dag langer. 
Betalingen in het weekend worden pas op maandag door ons ontvangen en verwerkt.
Indien uw bestelling langer dan deze periode onbetaald staat, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan en kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Wenst u snel uw goederen te ontvangen, kies dan zeker voor online betalen met direct e-banking voor België of IDeal voor Nederland.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dit is niet mogelijk.
DeGrootste.be is een internetwinkel zonder filialen en/of afhaalpunten. 
De bestelling wordt door een koerierdienst afgeleverd op het door u opgegeven adres.

Kan ik een afleveradres afwijkend aan het factuuradres opgeven?
Ja, dat moet u opgeven het moment dat je uw registratie voltooid.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Eenmaal een bestelling uitgevoerd is dat niet meer mogelijk.
OPGELET : indien u ons niet meld dat u de bestelling niet wenst hebt u nog steeds de plicht deze na te komen. En zodra wij uw bestelling binnen krijgen word dit verwerkt en is dit niet meer veranderbaar.
Wij leveren als zo snel mogelijk uit ten voordele van onze klanten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw bestelling alleen nog zonder kosten annuleren indien deze niet is gemaakt en doorgegeven aan de koerierdienst. 
Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via een contactformulier. 
Indien u een bestelling geplaatst maar niet betaald heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om ons toch via een contactformulier te informeren indien u uw bestelling wilt annuleren, gezien de bestelling op zich een verbintenis is tussen koper en verkoper.

Ik heb een klein artikel besteld, maar de verzendkosten zijn even hoog. Hoe kan dit?
Wij weten dat onze producten niet duur zijn, maar helaas hebben wij de kost van de koerierdienst niet in handen. Wij proberen altijd te werken met de beste/goedkoopste koerierdienst. 
Het kan soms interessanter zijn om met vrienden/familie samen te kopen enzo de gratis verzendkost te bekomen.

Waarom was artikel X niet verpakt?
Om opslagruimte, het milieu en kosten te besparen worden veel kleine onbreekbare artikelen onverpakt ingekocht. Deze gaan samen in een doos om niet voor ieder artikel een apart colli te moeten maken. Ook wij denken een beetje aan het milieu.

Kan ik een artikel terugsturen?
Als wij een verkeerd artikel opgestuurd hebben of als een artikel in de garantieperiode defect gaat, dan kunt u een artikel terugsturen. Indien u een verkeerd artikel besteld heeft, of indien het artikel toch niet nodig heeft, dan kunt u ons hiervoor contacteren.

De verzendkost zal dan ter uwe laste vallen en het kan zijn - afhankelijk van het product - dat een terugname kost van toeslag zal zijn.
Neemt u hierover altijd eerst contact op met onze klantenservice. 
Retourzendingen moeten altijd voorzien zijn van een retourformulier, zonder dit formulier worden retourzendingen niet in behandeling genomen.

Retourzending, wie betaalt de verzendkosten?
Wij betalen alleen de verzendkosten indien wij u een verkeerd artikel gestuurd hebben.
In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor u.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag van de artikelen die ik teruggestuurd heb gerestitueerd wordt?
Na ontvangst van de goederen doen wij onze uiterste best om uw geld binnen 10 werkdagen terug te boeken.
Mocht u echter na 10 werkdagen nog niks van ons vernomen/ontvangen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Waarom zijn jullie telefonisch niet bereikbaar?
Wij leveren onze producten tegen scherpe prijzen.
Die scherpe prijzen kunnen we bieden omdat we de kosten laag houden. 
Daarom hebben wij gekozen dat u uw vragen alleen kunt stellen via een contactformulier.

Hebben jullie ook een catalogus?
Nee, een catalogus is duur en zou de prijzen verhogen. Bovendien komen er wekelijks nieuwe artikelen bij of komen er artikelen te vervallen. Tegen de tijd dat de catalogus klaar is, zou deze alweer verouderd zijn.

Hoe kan het dat jullie zo goedkoop zijn voor sommige artikels?
Wij houden onze kosten laag. Wij hebben geen dure catalogus, geen telefonisch helpdesk, geen speciale dure bedrukte verpakkingen (maar een eenvoudige stevige verzenddoos of bubbeltjesenvelop), wij leveren enkel na vooruitbetaling (dus geen risico wat betaling betreft), inkoop van de meeste artikelen zonder dure blisterverpakking (kosten en milieusparend).

Onze gegevens

Maatschappelijke zetel :
IMDI BVBA
Essenestraat 16
Industriezone 2
B-1740 Ternat
België

KBO : BE 0644.524.616

!! Op dit adres is er geen winkel, geen stock voorraad aanwezig !!